Pages

Tuesday 19 June 2012

Maklumat Konvokesyen UNIMAP 2014

MAJLIS ISTIADAT KONVOKESYEN KALI KE-9
27 - 28 SEPTEMBER 2014
DEWAN 2020, KANGAR, PERLIS

LANGKAH-LANGKAH

Tahniah kepada semua bakal graduan yang telah berjaya  menamatkan pengajian di Universiti Malaysia Perlis. Sukacita diingatkan supaya semua bakal graduan mengikuti langkah-langkah berikut sebagai persediaan sebelum proses pengambilan jubah yang akan bermula pada 24 September 2014.

1. Isi borang Kajian Pengesanan Graduat IPT di laman web berikut :http://graduat.moe.gov.my
(Slip Kajian Pengesanan Graduat IPT perlu dicetak dan diserahkan di kaunter Alumni pada hari Pengambilan Pakaian Konvokeseyen)

2. Isi borang Persatuan Alumni UniMAP di laman web berikut :http://ealumni.unimap.edu.my

3.Sahkan kehadiran ke Istiadat Konvokesyen Ke-9 UniMAP, di laman web berikut :http://econvo.unimap.edu.my  mulai 26 Ogos 2014.
 - Sila bawa bersama slip pembayaran yuran konvokesyen semasa proses pengambilan pakaian konvokesyen

4. Mendaftar sebagai Jurutera Siswazah dengan Lembaga Jurutera Malaysia (BEM) di laman web  berikut http://www.bem.org.my/mybem
Berikut adalah pautan bagi garis panduan dan borang pendaftaran dengan BEM: 

5. Membaca dan memahami Panduan Konvokesyen yang terkandung di laman web ini sebagai garis panduan untuk menghadiri Majlis Istiadat Konvokesyen Kali Ke-9. Sukacita diingatkan bahawa graduan dan ibu bapa/tetamu graduan yang tidak mematuhi etika pakaian akan diharang dari memasuki dewan konvokesyen.MOHON KERJASAMA UNTUK MEMATUHI ETIKA PAKAIAN YANG TELAH DITETAPKAN.        

No comments:

Post a Comment